Advertisement

סאהר איסמעיל : Zftddgkvmqpovm : הזדעזעתי לשמוע על הרצח של סאהר איסמעיל זל שנורה הבוקר בכפר ראמה שבצפון.

סאהר איסמעיל : Zftddgkvmqpovm : הזדעזעתי לשמוע על הרצח של סאהר איסמעיל זל שנורה הבוקר בכפר ראמה שבצפון.. סאהר אסמאעיל, מקורב לגדעון סער, נורה למוות סמוך לביתו בראמה. צוות מדא קבעו את מותו במקום. אני מתקשה להפנים שלא אראה עוד את סאהר, עם החיוך הנצחי, שעוד אתמול ראיתיו. הוא בן אדם מאוד נעים שעזר לכולם. סרוגים | סאהר איסמעיל, יועצה של שרת החינוך למגזר הערבי, נורה למוות בביתו שבכפר ראמה.

סאהר איסמעיל, היועץ לענייני ערבים של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, נורה למוות הבוקר (ראשון) בכפר ראמה שבבקעת בית הכרם החוצצת בין הגליל העליון לגליל התחתון. סרוגים | סאהר איסמעיל, יועצה של שרת החינוך למגזר הערבי, נורה למוות בביתו שבכפר ראמה. הזדעזעתי לשמוע על הרצח של סאהר איסמעיל זל שנורה הבוקר בכפר ראמה שבצפון. סאהר איסמעיל, שמונה לאחרונה ליועץ לענייני החברה הערבית של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ונכלל בעבר ברשימתו של סאהר איסמעיל, בכיר במשרד החינוך ומקורב לשר המשפטים גדעון סער, נורה הבוקר (ראשון) למוות. סאהר איסמעיל, היועץ לשרת החינוך, שילם בחייו בגלל שהוא ערבי.

×
×"שר עמאר על רצח סא×"ר איסמעיל מעולם לא שמעתי שיש לו אוי×'ים כאן ×—×"שות Omny Fm from omny.fm
אני מתקשה להפנים שלא אראה עוד את סאהר, עם החיוך הנצחי, שעוד אתמול ראיתיו. 72 אזרחים ערבים נרצחו מאז תחילת השנה, חברה שלמה זועקת כבר עשורים ואיש לא שומע. סאהר אסמאעיל, מקורב לגדעון סער, נורה למוות סמוך לביתו בראמה. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. סאהר עאטף אסמאעיל היה נשוי לבנאן ואבא. הוא נפצע באורח קשה, אך כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו לאחר זמן קצר. צוות של מגן דוד אדום הגיע למקום ואיתר אותו עם פציעה חודרת ללא רוח חיים, וקבע את מותו. איסמעיל היה יועץ לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון.

כוחות משטרה רבים, בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ובודדו את הזירה.

רעולים ירו בו מטווח קצר. אני מתקשה להפנים שלא אראה עוד את סאהר, עם החיוך הנצחי, שעוד אתמול ראיתיו. שמחנו לברך את אחינו מהעדה הדרוזית בברכת חג שמח וזיארה מקבולה! התארחתי ביישוב ראמה ביחד עם חבריי גדעון סער, זאב אלקין ושרן השכל אצל סאהר איסמעיל היקר. מועצת‬ ‫סניף נשר | מתי יצחק יור הנהלת סניף ראש העין | ניסים אלפסי יור הנהלת סניף נהריה | סאהר איסמעיל יור הנהלת סניף כפר‬ ‫ראמה | סהאר ברגות יור מועצת הסניף נצרת | סולי בסוס יור מועצת סניף יקנעם | עובד חוגי יור. רצח סאהר איסמעיל | ראש מועצת ראמה שאוקי אבו לטיף: סאהר איסמעיל, בן 50, נורה הבוקר (ראשון) למוות בידי מתנקשים אלמונים בביתו שבכפר ראמה. סאהר איסמאעיל, בן 50 מראמה, נמצא הבוקר (ראשון) ללא רוח חיים ביישוב שבגליל. ראש ממשלת חמאס בעזה איסמעיל הנייה יצא ממקום מחבואו וכינה את שר הביטחון. כוחות משטרה רבים, בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ובודדו את הזירה. אני סומך על המשטרה שתדאג לשים את ידה על הרוצחים הנתעבים, ושולח את תנחומיי הכנים לבני משפחתו ולכל הקרובים אליו. סאהר אסמאעיל, מקורב לגדעון סער, נורה למוות סמוך לביתו בראמה. צוות של מגן דוד אדום הגיע למקום ואיתר אותו עם פציעה חודרת ללא רוח חיים, וקבע את מותו.

אני בטוח שמשטרת ישראל תשים את ידה על הרוצחים השפלים ותביאם למשפט צדק.pic.twitter.com/onn0n7pkpb. סאהר איסמעיל, היועץ לענייני ערבים של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, נורה למוות הבוקר (ראשון) בכפר ראמה שבבקעת בית הכרם החוצצת בין הגליל העליון לגליל התחתון. איסמעיל ריאן אין לו הצעות כרגע בליגת העל, אבל הוא עדיין רוצה לשחק בליגת העל ובינתיים דחה את ההצעות מהלאומית. סאהר עאטף אסמאעיל היה נשוי לבנאן ואבא לעאטף, בעל תואר ראשון בחינוך, בנוסף מחזיק תואר הנדסאי בהנדסה אזרחית, חבר בצוות יעוץ תוכנית מיטיב במרכז. אולי עכשיו הממשלה סוף סוף תתעורר כתב עודה.

P54yacdnk4tnlm
P54yacdnk4tnlm from ynet-images1.yit.co.il
72 אזרחים ערבים נרצחו מאז תחילת השנה, חברה שלמה זועקת כבר עשורים ואיש לא שומע. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. מאור בוזגלו אומנם לא שיחק בעונה שעברה בליגת העל, אבל עדיין כששם גדול כמו מאור בוזגלו על המדף. צוות מדא קבעו את מותו במקום. אני בטוח שמשטרת ישראל תשים את ידה על הרוצחים השפלים ותביאם למשפט צדק.pic.twitter.com/onn0n7pkpb. איסמעיל ריאן אין לו הצעות כרגע בליגת העל, אבל הוא עדיין רוצה לשחק בליגת העל ובינתיים דחה את ההצעות מהלאומית. צוות מדא שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום. סאהר איסמעיל, בן 50, נורה הבוקר (ראשון) למוות בידי מתנקשים אלמונים בביתו שבכפר ראמה.

מועצת‬ ‫סניף נשר | מתי יצחק יור הנהלת סניף ראש העין | ניסים אלפסי יור הנהלת סניף נהריה | סאהר איסמעיל יור הנהלת סניף כפר‬ ‫ראמה | סהאר ברגות יור מועצת הסניף נצרת | סולי בסוס יור מועצת סניף יקנעם | עובד חוגי יור.

אני בטוח שמשטרת ישראל תשים את ידה על הרוצחים השפלים ותביאם למשפט צדק.pic.twitter.com/onn0n7pkpb. צוות מדא שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום. סאהר אסמאעיל, מקורב לגדעון סער, נורה למוות סמוך לביתו בראמה. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. סאהר עאטף אסמאעיל היה נשוי לבנאן ואבא. מאור בוזגלו אומנם לא שיחק בעונה שעברה בליגת העל, אבל עדיין כששם גדול כמו מאור בוזגלו על המדף. סאהר איסמעיל, תושב היישוב הערבי ראמה, המשמש כיועץ לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון, נורה הבוקר (ראשון) על ידי אלמונים בזמן ששהה בביתו שביישוב. הוא נפצע באורח קשה, אך כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו לאחר זמן קצר. סאהר איסמעיל, בן 50, נורה הבוקר (א') למוות במועצה המקומית ראמה שבבקעת בית הכרם, בין הגליל העליון לגליל התחתון. צוות של מגן דוד אדום הגיע למקום ואיתר אותו עם פציעה חודרת ללא רוח חיים, וקבע את מותו. סאהר איסמעיל, היועץ לענייני ערבים של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, נורה למוות הבוקר (ראשון) בכפר ראמה שבבקעת בית הכרם החוצצת בין הגליל העליון לגליל התחתון. קורבן הרצח היה מספר 17 ברשימת מפלגת תקווה חדשה, כיהן כיועץ של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון לענייני החברה הערבית. סרוגים | סאהר איסמעיל, יועצה של שרת החינוך למגזר הערבי, נורה למוות בביתו שבכפר ראמה.

סאהר איסמעיל, בן 50, נורה הבוקר (ראשון) למוות בידי מתנקשים אלמונים בביתו שבכפר ראמה. קורבן הרצח היה מספר 17 ברשימת מפלגת תקווה חדשה, כיהן כיועץ של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון לענייני החברה הערבית. סאהר איסמעיל, תושב היישוב הערבי ראמה, המשמש כיועץ לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון, נורה הבוקר (ראשון) על ידי אלמונים בזמן ששהה בביתו שביישוב. אני מתקשה להפנים שלא אראה עוד את סאהר, עם החיוך הנצחי, שעוד אתמול ראיתיו. אני בטוח שמשטרת ישראל תשים את ידה על הרוצחים השפלים ותביאם למשפט צדק.pic.twitter.com/onn0n7pkpb.

A1wvcvlhdakbtm
A1wvcvlhdakbtm from a7.org
צוות מדא שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום. רעולים ירו בו מטווח קצר. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. Document.getelementsbyclassname('divanyclip')0.appendchild(script);} משפחת תקווה חדשה המומה וכואבת על הירצחו של חברנו סאהר אסמאעיל. ראש ממשלת חמאס בעזה איסמעיל הנייה יצא ממקום מחבואו וכינה את שר הביטחון. כוחות משטרה רבים, בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ובודדו את הזירה. סאהר איסמעיל, בן 50, נורה הבוקר (א') למוות במועצה המקומית ראמה שבבקעת בית הכרם, בין הגליל העליון לגליל התחתון. צוות מדא קבעו את מותו במקום.

מועצת‬ ‫סניף נשר | מתי יצחק יור הנהלת סניף ראש העין | ניסים אלפסי יור הנהלת סניף נהריה | סאהר איסמעיל יור הנהלת סניף כפר‬ ‫ראמה | סהאר ברגות יור מועצת הסניף נצרת | סולי בסוס יור מועצת סניף יקנעם | עובד חוגי יור.

סאהר עאטף אסמאעיל היה נשוי לבנאן ואבא לעאטף, בעל תואר ראשון בחינוך, בנוסף מחזיק תואר הנדסאי בהנדסה אזרחית, חבר בצוות יעוץ תוכנית מיטיב במרכז. 72 אזרחים ערבים נרצחו מאז תחילת השנה, חברה שלמה זועקת כבר עשורים ואיש לא שומע. שמחנו לברך את אחינו מהעדה הדרוזית בברכת חג שמח וזיארה מקבולה! צוות של מגן דוד אדום הגיע למקום ואיתר אותו עם פציעה חודרת ללא רוח חיים, וקבע את מותו. אולי עכשיו הממשלה סוף סוף תתעורר כתב עודה. סאהר עאטף אסמאעיל היה נשוי לבנאן ואבא. ראש ממשלת חמאס בעזה איסמעיל הנייה יצא ממקום מחבואו וכינה את שר הביטחון. רעולים ירו בו מטווח קצר. אני סומך על המשטרה שתדאג לשים את ידה על הרוצחים הנתעבים, ושולח את תנחומיי הכנים לבני משפחתו ולכל הקרובים אליו. כוחות משטרה רבים, בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ובודדו את הזירה. אני בטוח שמשטרת ישראל תשים את ידה על הרוצחים השפלים ותביאם למשפט צדק.pic.twitter.com/onn0n7pkpb. איסמעיל היה יועץ לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון. סאהר איסמעיל, מועמד 'תקווה חדשה' לכנסת ויועץ שרת החינוך, נרצח הלילה ביריות בכפר ראמה שבבקעת בית הכרם • כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום (חדשות, בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

Post a Comment

0 Comments